خدایا

دعای باران چرا؟

دعای عشق بخوان.

این روزها دلها تشنه ترند تا زمین.

خدایا....

کمی عشق بیار.

 

 



نظرات شما عزیزان:

mehraban
ساعت8:08---22 تير 1391
رفیق دستشو گذاشت رو شونه رفیقش و گفت : تو قویتری یا من؟ رفیق گفت من. رفیق اولی با دلی گرفته دستشو از شونه رفیقش برداشت و دو قدم عقب تر رفت و باز گفت : تو قوی تری یا من؟ او گفت : تو. گفت چرا نظرت عوض شد؟ جواب داد: وقتی دستت رو شونم بود احساس میکردم دنیا پشتمه!...

سارا
ساعت0:33---22 تير 1391
چه شب است يارب امشب كه ز پس سحر ندارد... من و باز آن دعاها كه يكي اثر ندارد... غلط است اين كه گويند دل به دل راه دارد... دل من ز غصه خون شد دل او خبر ندارد
سلام،من لینکت میکنم به منم سر بزن ،ممنون میشم لینکم کنی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ جمعه 21 / 4 / 1386برچسب:,ساعت 23:29 نویسنده محیا |