یادته؟؟؟

 


 

 

 

یادته یه روز بهم گفتی تو یه پسر لوس و مغرور و از خودراضی هستی که میخوای همه دخترارو بازی بدی؟

یادته گفتی تو فقط با دخترا دوست میشی تا اونارو بازی بدی و چند روز بعد بندازیشون دور؟

راس میگفتی من اون موقع اینکارو میکردم چون میخواستم به تو ثابت کنم که بدون توهم میتونم زندگی کنم

فک میکردم با ازار دادن دخترای دیگه میتونم بهت ثابت کنم که اره منم میتون

اما همه ی اینا فقط فکر و خیال بود

اون موقع نمیدونستم دارم با تمام زندگیم لجبازی میکنم

اون پسر مغرور الآن بدون تو طاقت نداره

اشکاش دارن گونشو میسوزونن

قلبش مریضه نیاز به دارو داره

دارو قلب من تویی

تویی که میتونی با نگاهت تمام وجودمو اتیش بزنی

اون پسر جلوی تو کم اوورده

تو برنده شدی

تونستی منو شکست بدی

همینو میخواستی دیگه؟
خودت میدونی با کارات چه بلایی سرم میاری بازم میخوای ادامه بدی؟

باشه ادامه بده

هر ادمی صبرش تموم میشه

از خدا میخوام تا هرچه زودتر صبرمو ازم بگیره

صبرمو بگیره و نزاره ذره ذره خورد بشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ چهار شنبه 19 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 13:45 نویسنده amir |